Proppe: Zakazałeś słomek, a ciśniesz zyski? Nie jesteś ekologiem

„Co z tego, że nie używasz plastiku, gdy twoja firma musi zarobić na siódmy z rzędu telewizor. Co z tego, że segregujesz śmieci, gdy cały czas domagasz się podwyżki. Koszty takich dzisiejszych działań, jutro poniesie twoja rodzina”.

Mirosław Proppe, prezes fundacji WWF Polska rozprawia się z naszym podejściem do zmian klimatycznych.

Tłumaczy, co dla niego oznacza „być eko” i dlaczego nie sprzeda samochodów (a ma ich 3).

Opowiada także, jak partner w wielkiej firmie konsultingowej zmienia swoje zawodowe życie o 178 stopni i zostaje szefem fundacji walczącej o powstrzymanie zmian klimatycznych.

Cezary Szymanek i Mirosław Proppe
Prowadzący

Dziennikarz biznesowy. Zastępca redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita” i redaktor naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet”. Wcześniej red. nacz portalu rp.pl. Kierował redakcją polskiej edycji tygodnika Bloomberg Businessweek oraz Magazynu Sukces. Pracował w telewizjach - RTL 7, TVN i TVP, a także w Radiu ZET i Radiu PiN. Laureat Nagrody im. W. Grabskiego przyznawanej przez NBP dla najlepszego dziennikarza ekonomicznego.