Agata Koschel-Sturzbecher z Komisji Etyki przy Naczelnej Radzie Adwokackiej

<iframe src="https://embed.acast.com/5d40328bf319c8d37406ad11/6475f7f9e50f8f00115bf98b?theme=light" frameBorder="0" width="100%" height="80px"></iframe>

Ewa Szadkowska rozmawiała z Agatą Koschel-Sturzbecher z Komisji Etyki przy Naczelnej Radzie Adwokackiej. Tematem była niedawna nowelizacja Kodeksu Etyki Adwokackiej i poluzowanie zasad promowania się przez członków samorządu. Jak podkreśliła mec. Koschel-Sturzbecher głównym celem zmian było dostosowanie regulacji do rozwiązań unijnej dyrektywy usługowej.

– W mojej ocenie nie mamy do czynienia z rewolucją, tylko z ewolucją – stwierdziła adwokat. Wyjaśniła też, że pojęcie „informacji handlowej”, którym posługuje się kodeks etyki, jest bardziej pojemne od określenia „reklama”. 

Prowadzący